15 Temmuz 2009 Çarşamba

1de seni başıma taç yapardım



kahretsin napıyorum ben deliler gbi yasemin mori dinliyorum evt evt aynen öyle..
bir anlam veremedim açıkçası tamda muhtemelen mütemadiyen.
resmen uçuyorum havada dinlerken tuhaf bir zevk alıyorum. aşık olunası bir kadın anladığım kadarıyla erkekler hasta oluyor! kliplerinin görselliği sade ve güzel. şöyle geri dönüp yazdıklarıma baktığımda bu hatunun tarzından hoşnut olduğum gayet ortada.
yahu ekşide 216entry girmişler hatun için 2008mayısta patlak vermiş. yerli björk tadında diyorlar ayrıca. bi anlam veremdim hadi hayırlısı. pj harvey tadı da var ilk parçada garbage da var haffiten. kısacası güzel :) ayrıca jim morrison'u çok sevdiği için gerçek soyadını değil de mori'yi kullanmaktadır. şirin parçalarının dvmını bekliyorm !

2 yorum:

  1. wow soyadının hikayesini bilmiyordum, hoşuma gitti!

    YanıtlaSil
  2. son yıllarda çıkan en bi sağlam albüme imzasını attı bu hanım kızımız. denk gelemedik bi türlü. performansını deli gibi merak ediyorum.

    YanıtlaSil